Az SFA csoport új vizuális identitást teremt 

Az SFA csoport vállalatai több mint 60 éve azon dolgoznak, hogy a mindennapokhoz egyre kényelmesebb szaniter termékeket nyújtsanak a szakember és magánszemély ügyfelek számára. Sokkal többet nyújtanak számukra, mint technológiai ismeretek; találékony, megbízható megoldásokat kínálnak, amelyeket egyszerűen be lehet építeni a gyakorlatba.

Ez az SFA Csoport bejegyzett védjegye!

Egy gondolkodásmód és egy kreálási mód, amely 1958-ban kelt életre az első Sanibroyeur elindításával. Ragyogó ötlet, amely továbbra is forradalmasítja a belsőépítészetet a világ mind a négy sarkában. Ez a szivattyúzási megoldások know-how-ja idővel fejlődött ki, nagy segítséget nyújtva a különböző tevékenységi körökhöz. Ezzel párhuzamosan a Csoport külső fejlesztési tevékenységeket folytatott, amelyek portfólióját új márkákkal (Europelec, Kinedo, Grandform, Watermatic stb.) gazdagítottak és melyek lehetővé tették az új piacokra való belépést. A Zehnder Pumpen nemrégiben megvásárolt része szintén ezt a növekedési stratégiát szimbolizálja.

Így az SFA-csoport mostantól 4 tevékenységi körrel rendelkezik: 

• Háztartási szivattyúberendezések;

• Professzionális szivattyúberendezések;

• Komplett rendszerek: örvényfürdőkádak és zuhanykabinok,

• Szennyvízkezelő oldatok.

Elérkezett az ideje annak, hogy értékesítsük e különféle márkák erejét, egy márkanév alatt egyesítve őket, és egyértelműen kijelentjük, hogy ugyanahhoz a Csoporthoz tartoznak. Annak érdekében, hogy bemutathassa történetének e fő szakaszát, és megmutassa ambícióit, az SFA Csoport ma új vizuális identitást hoz létre.

Ez az új vizuális kifejezésmód nem csupán egy grafikai evolúció, hanem egy közel 30 országban tevékenykedő világméretű csoport arculatát tükrözi, amely erős és nélkülözhetetlen szereplő a szaniter berendezések, a fürdőszobák, az ipari szivattyúk és a vízkezelés piacán. Egy mindig egyedi, erősebb és ráadásul vonzóbb márka. 

Az SFA logó továbbra is ezen új identitás központi eleme, hatásosabb módon bemutatva, könnyebben felismerhető és mindenki számára emlékezetes. A szabadalmaztatott betűtípus, amely különféle vonalakat és szögeket használ, hivatkozva a tudományos DNS-re, megbízható görbéket alkalmaz, csakúgy, mint a vállalat által az ügyfelekkel és partnerekkel fenntartott kapcsolat képe.

Az SFA logó alapjául története során most először szolgál egy szimbólum. A "dupla csepp" ezentúl a névjegye szerves része lesz. Kiemeli a Csoport tevékenységét: szivattyúzás és emelés, amelyet az emelkedő csepp szimbolizál; a zuhany és a balneoterápia, melyet az üres, belsejében légbuborékos ereszkedő csepp szimbolizál, amely a balneoterápia jellemzője.

Az új logó élénk kék színű, amely összekapcsolja régi identitásával, a technológia lenyomatával és az egyre inkább a kényelem biztosítása által vezérelt ágazatok felé irányuló hódító temperamentummal. 

Az SFA neve egy történelmi tőke, amelyet a továbbiakban a névjegye értékesít: „Shaking up water”

Névjegy, amely értelmet ad küldetésének: "Háztartási és professzionális megoldások tervezése és gyártása bárhol, ahol víz folyik". Ez egy olyan rendkívüli személyiség mutatója, amely a találékonyságát használja a berendezések és megoldások megtervezéséhez. A találékonyságot az SFA Csoport névjegyével egyenértékűnek kell tekinteni, amely ötvözi a kreativitást, a gyakorlati és intelligens szellemet, lehetővé téve az egyszerű, mégis futurisztikus megoldások megtalálását és kínálását. A Sanipompe, Sanibroyeur, Sanifloor, Sanicompact, a balneoterápiában használt Levegő rendszer, a zuhanyzók rögzítő rendszerei stb. mind ezt bizonyítják. Erős márkái révén, valamint a szivattyúk és az egészségügyi megoldások (fürdőszobák) tervezésével és gyártásával kapcsolatos szakértelmével az SFA Csoport kész arra, hogy lépéseket tegyen egy speciális kényelmi kultúra fejlesztésére a világ összes piacán.